Neen...
... je hebt geen nieuw complex e-mailmarketingsysteem nodig
... je hoeft niet voor elke social-mediapost een gespecialiseerd bureau in te huren
... en je moet helemaal niet weten hoe je een Facebook-retargetingcampagne opzet
Ze maken het je zo nodeloos ingewikkeld, al die goeroes.
En waar ze met geen woord over reppen is dit: als je marketingteksten belabberd zijn, dan werken al die dingen niet... Weg marketingbudget...
Het enige dat je nodig hebt? Teksten die voor je werken.
En daar kun je zelf voor zorgen.
Tenminste: als je weet waarop je moet letten.
Als ervaren copywriter heb ik al voor honderden klanten teksten geschreven en herschreven. Daarbij houd ik enkele principes en basisregels in het achterhoofd. Altijd. Welke marketingtekst ik ook maak. Want alleen dan ben ik zeker dat ik mensen kan raken en verleiden om verder te lezen en te klikken.
Hoe zou het voor je zijn als jij ook die gps had voor de copy die cruciaal is voor de groei van je business (je social media posts, advertenties, websiteteksten...)?