Ik geloof in...
1. Streven naar excellentie:
Ik geloof in creativiteit
Ik geloof dat versie 1 altijd beter is dan versie 0
Ik geloof dat je niet tevreden moet zijn met middelmatigheid
Ik geloof dat elke klant mijn beste werk verdient
Ik geloof in blijven leren en iedere dag beter worden
Ik geloof mensen die het doen, niet alleen maar erover praten
Ik geloof dat kwaliteit altijd haar prijs heeft
Ik geloof dat je grootse dingen kunt bereiken
2. Onderscheidend durven zijn:
Ik geloof dat je niet moet klinken als de rest
Ik geloof dat je jezelf moet laten zien, zelfs als je daar wat bang voor bent
Ik geloof dat je fans krijgt door jezelf te zijn
Ik geloof dat authenticiteit beter werkt dan holle beloftes
Ik geloof dat je copy verdient die even straf is als jij bent
3. Effectief communiceren:
Ik geloof in duidelijkheid, niet in spitsvondigheid
Ik geloof in mensen meenemen in een verhaal, niet in hard selling
Ik geloof dat je vertrouwen wint als je moeilijke dingen simpel uitlegt
Ik geloof dat je moet inspireren, niet alleen maar informeren
Ik geloof dat alles wat je zegt ertoe doet
Ik geloof dat als alles belangrijk is, niets belangrijk is
Ik geloof in connectie maken met content
Ik geloof dat mensen ‘ja’ zeggen als ze iets bij je voelen
4. Positiviteit:
Ik geloof dat maandagen even goed zijn als iedere andere dag
Ik geloof dat een vleugje humor je dag vrolijker maakt
Ik geloof in content die zorgt voor een glimlach en instemmend geknik
Ik geloof dat het leven te kort is voor saaie dingen
5. Klantgerichtheid:
Ik geloof dat je meer klanten krijgt als meer mensen weten hoe goed je bent
Ik geloof dat slimme content leidt tot contente klanten
Ik geloof dat copywriting essentieel is voor ondernemers die willen groeien
Ik geloof in winnen met woorden
Ik geloof in copy die mensen iets laat voelen, niet in indruk maken met grammatica
Ik geloof dat de beste adviseur voor jouw content de copywriter is die zelf nog elke dag schrijft (niet de ‘goeroe’, de ‘influencer’ of de praatjesmaker die strooit met chique termen)