Ik geloof in...

1. Streven naar excellentie:

  • Ik geloof in creativiteit

  • Ik geloof dat versie 1 altijd beter is dan versie 0

  • Ik geloof dat je niet tevreden moet zijn met middelmatigheid

  • Ik geloof dat elke klant mijn beste werk verdient

  • Ik geloof in blijven leren en iedere dag beter worden

  • Ik geloof mensen die het doen, niet alleen maar erover praten

  • Ik geloof dat kwaliteit altijd haar prijs heeft

  • Ik geloof dat je grootse dingen kunt bereiken

2. Onderscheidend durven zijn:

  • Ik geloof dat je niet moet klinken als de rest

  • Ik geloof dat je jezelf moet laten zien, zelfs als je daar wat bang voor bent

  • Ik geloof dat je fans krijgt door jezelf te zijn

  • Ik geloof dat authenticiteit beter werkt dan holle beloftes

  • Ik geloof dat je copy verdient die even straf is als jij bent

3. Effectief communiceren:

  • Ik geloof in duidelijkheid, niet in spitsvondigheid

  • Ik geloof in mensen meenemen in een verhaal, niet in hard selling

  • Ik geloof dat je vertrouwen wint als je moeilijke dingen simpel uitlegt

  • Ik geloof dat je moet inspireren, niet alleen maar informeren

  • Ik geloof dat alles wat je zegt ertoe doet

  • Ik geloof dat als alles belangrijk is, niets belangrijk is

  • Ik geloof in connectie maken met content

  • Ik geloof dat mensen ‘ja’ zeggen als ze iets bij je voelen

4. Positiviteit:

  • Ik geloof dat maandagen even goed zijn als iedere andere dag

  • Ik geloof dat een vleugje humor je dag vrolijker maakt

  • Ik geloof in content die zorgt voor een glimlach en instemmend geknik

  • Ik geloof dat het leven te kort is voor saaie dingen

5. Klantgerichtheid:

  • Ik geloof dat je meer klanten krijgt als meer mensen weten hoe goed je bent

  • Ik geloof dat slimme content leidt tot contente klanten

  • Ik geloof dat copywriting essentieel is voor ondernemers die willen groeien

  • Ik geloof in winnen met woorden

  • Ik geloof in copy die mensen iets laat voelen, niet in indruk maken met grammatica

  • Ik geloof dat de beste adviseur voor jouw content de copywriter is die zelf nog elke dag schrijft (niet de ‘goeroe’, de ‘influencer’ of de praatjesmaker die strooit met chique termen) 

 Zijn we een match? Klik dan op de groene knop hieronder