Hallo, ik ben

Katleen Van Landschoot

❌De meeste ondernemers hebben wel een website maar het voelt niet alsof die écht voor hen werkt. Misschien krijg jij ook weinig reacties. Of zie je in je statistieken dat mensen snel weer weg klikken. Frustrerend...

✅Als copywriter help ik je om je boodschap zó te verwoorden dat ze niet alleen klopt voor jou, maar ook landt bij de mensen die jij écht wil bereiken. Zodat je website weer wordt wat hij hoort te zijn: een plek waar klanten voelen: "Hier moet ik zijn". En ja: dan kiezen ze liever voor jou dan voor iemand anders

"Copywriting... is dat nu echt nodig?" 

Je weet dat je aanbod sterk is.
Maar je krijgt het niet vertaald naar woorden die scoren.
Daar help ik bij: met teksten die kloppen en klanten aantrekken.

Misschien heb je een nagelnieuw aanbod dat je in de wereld wilt zetten.
Of misschien heb je een dienst waar je best al wat klanten voor hebt maar mogen het er gerust een pak meer zijn.
Het maakt niet uit wat je precies aanbiedt, krachtige copywriting maakt een groot verschil voor je business.

Door je aanbod beter te positioneren begrijpt je publiek haarfijn wat het resultaat is en is het een 'no brainer' om met jou in zee te gaan.

Ook al ben je niet de goedkoopste.
Ook al ben je actief in een specifieke niche.
Ook al pak je de zaken anders aan dan anderen.

Copywriting is niet een beetje vlot schrijven. Het is ervoor zorgen dat je ideale klanten 'ja' zeggen tegen jou en wat je aanbiedt.

Dat is waarin ik gespecialiseerd ben - al sinds 2003.
En ja: ik schrijf al lang. Maar ik evolueer mee: met kennis, tools én technologie.

Zeg de juiste zaken om connectie te maken met je ideale klant en je nachtmerrieklant op afstand te houden

Al ruim twintig jaar werk ik met ondernemers die iets waardevols in handen hebben, maar het lastig vinden om dat ook zo te laten klinken.

In mijn studententijd ontdekte ik de journalistiek. En de kracht van verhalen.
Honderden mensen heb ik geïnterviewd: elk met hun eigen stem, hun eigen waarheid.
Later schreef ik als copywriter voor tientallen ondernemers en bedrijven.

Weet je wat me daarbij opviel?
Veel ondernemers hebben een unieke aanpak of doen iets bijzonders. Maar ze vinden het moeilijk om uit te leggen wat dat nu echt betekent voor hun klanten. (Om nog maar te zwijgen over hoe ze zich onderscheiden van hun concurrent.)

Ze hebben het over 'prijs', 'kwaliteit', 'service', 'professionalisme', 'dynamiek' en 'flexibiliteit'. Maar die woorden voelen vaak leeg. Vlak. Alsof ze niet écht zeggen wat ze bedoelen.

En ik snap dat.
Want hoe vat je in woorden wat voor jou zo vanzelfsprekend is?

Dat is waar ik bij help.
Niet met Amerikaanse salestaal. Niet met trucjes. Niet met opgeblazen zinnen.
Maar met taal die klopt. Voor jou. En voor de mensen die jij graag wilt aantrekken.

Ik heb dat al mogen doen voor: 


👉🏻een Meetjeslands tuinbouwbedrijf waarvoor ik een publireportage schreef die mensen zo enthousiast maakte voor hun opendeur-event dat in twee uur tijd de weekendvoorraad prei uitverkocht was.

👉🏻een Poperingse handelaarsvereniging die op enkele weken tijd organisch van 300 naar 1300 volgers ging op Facebook door de mensen achter de winkels zelf aan het woord te laten. 

👉🏻de Ieperse natuurkapper die - in volle lockdown - haar aantal klanten zag verdubbelen door te beginnen met bloggen en honderduit te vertellen over haar missie en passie.

Ik geloof dat woorden pas werken als ze mensen doen voelen: "Deze persoon voelt, ziet en begrijpt mij."
En dat marketing zacht, krachtig en raak mag zijn.

Als senior copywriter help ik ook jou om zichtbaar te zijn op een manier die klopt met wie je bent.
Zodat je mensen aantrekt met wie je graag samenwerkt en die je waarderen.

Ook met AI blijft dat mijn uitgangspunt: woorden moeten kloppen.
Ik help ondernemers die ChatGPT gebruiken maar hun eigen stem niet terugvinden in de AI-antwoorden.
Met de juiste input en prompts maak je zelfs van een AI een verlengstuk van wie jij bent.

Iedere ondernemer heeft boeiende anekdotes, getuigenissen, verhalen.
Zelfs  de mensen die me verzekerden
“dat ze niets bijzonders te vertellen hadden”.

Veel mensen – ook als ze ondernemend zijn – zijn te bescheiden


Nochtans...
- hebben ze een bijzonder aanbod met een wow-factor
- zijn er wel trouwe,  laaiend enthousiaste volgers en fans
- maken ze het leven van hun klanten gestructureerder, gemakkelijker en hebben ze positieve reviews
- zijn hun klanten echte ambassadeurs die  mond-aan-mondreclame maken
- helpen ze hun publiek om hun doelen te behalen, te winnen en ROI te halen uit hun investering

De laatste jaren is daar nog iets bijgekomen.
Want steeds meer ondernemers willen ChatGPT gebruiken,
maar voelen dat de teksten die eruit komen niet echt bij hen passen. Niet wat hen uniek maakt.

Als AI-copywriter help ik je om je boodschap zó te verhelderen dat ook een AI ermee aan de slag kan,
zonder dat je eigen stem verloren gaat.

Wat zou het voor jouw business betekenen als je echt vol zelfvertrouwen in het voetlicht en voor je unieke meerwaarde ging staan? 

En neen: je hoeft het niet alleen te doen.

We doen het gewoon samen. 


Hoe kan ik jou helpen?

Hoe wil jij copywriting  

inzetten voor je business?

Gratis checklist met 10 powerwoorden

Ontdek de woorden waarmee je echt connectie maakt én aanzet tot actie

Samen aan de slag

Ontdek welke content past bij jou, je business en je publiek. En krijg  feedback zodat de content van jou en je team echt top wordt

Copy uitbesteden

Laat het denk- en schrijfwerk voor je e-mails, blogs en posts volledig over aan De Copywriter en bereik nog sneller resultaat

Achtergrond voor de fans

Sterrenbeeld

Steenbok

Nine Star Ki

7-6-6

Verkozen tot

Suikerprinses 1994 (Moerbeke-Waas)

Aantal universitaire diploma's 

2 diploma's

Favoriete boeken

Alles van Sophie Kinsella (humor) en van Annie M.G. Schmidt (humor, herkenbaarheid en levenswijsheid)

Mij maak je blij met...

Planten die ‘men’ ouderwets vindt. Denk aan: roze geraniums op de vensterbank, witte azalea’s en cactussen (in alle vormen).

Heb je een vraag?

Blijf niet zitten met je vragen over copywriting. Vul even het formuliertje op de contactpagina in.

Je hoort snel van me.